fundo

Как выбрать термоусадочную пленку, подходящую для вашего продукта?

2024-07-03 10:25

ישנם סוגים רבים של חומרי כיווץ, כגון סרט כיווץ PVC, סרט כיווץ PE, סרט כיווץ POF וכו'. אז בבחירת סרט כיווץ, כיצד לבחור את חומר הסרט הכיווץ המתאים למוצר שלך?סרט כיווץ PVCהוא מוצר עשוי PVC ומגוון חומרי עזר. יש לו מאפיינים של שקיפות טובה, התכווצות נמוכה וחוזק גבוה. ניתן להתאים את קצב ההתכווצות באופן חופשי בהתאם לצרכי המשתמש. יש לו יכולת תפעול חזקה, טמפרטורת התכווצות נמוכה וקשיחות טובה. עם זאת, קשיחות הסרט ועמידות הקור אינם אידיאליים. מטרתו העיקרית היא לשמש כסרט תווית. מאחר שתהליך העיבוד והיישום שלו מייצר גזים מזיקים ואינו עומד בדרישות הגנת הסביבה, היישום שלו מושפע יותר ויותר.

POF shrink film

מִבְּחִינָה מְסוּיֶמֶת,סרט כיווץ PEהוא סוג של סרט מפוצץ PE. ההבדל הוא שנוסחת החומר ומבנה התבנית שלו מתאימים יותר לכיוון הסרט. בדרך כלל, קצב הצטמקות האורך שלו גדול בהרבה מקצב הצטמקות רוחבי. הוא נמצא בשימוש נרחב באריזות כיווץ חד-כיווניות של אלכוהול, פחיות, מים מינרליים, משקאות שונים, טקסטיל ומוצרים אחרים.

PVC shrink film

סרט כיווץ POFבעל יתרונות של ברק גבוה, קשיחות טובה, חוזק קריעה גבוה, כיווץ חום אחיד, והוא מתאים לאריזה אוטומטית במהירות גבוהה. POF הוא סרט פוליאולפין תרמי רב-שכבתי משופר. השכבה האמצעית הרגילה משתמשת ב-LLDPE והשכבות הפנימיות והחיצוניות משתמשות בפוליפרופילן (PP). זה נעשה על ידי אקססטרוזיה משותפת של שלוש או יותר שכבות, ולאחר מכן באמצעות שיטת בועה כפולה מיוחדת ותהליך מתיחה דו-צירי בו זמנית. בשימוש נרחב במוצרי רכב, מוצרי פלסטיק, כלי כתיבה, ספרים, מכשירי חשמל ותעשיות אחרות. יש לו גם ערך יישומי נרחב בצעצועים לילדים, מעגלים, MP3, VCD, עבודות יד, מסגרות תמונות ומוצרי עץ אחרים, צרכי יום, מזון, קוסמטיקה, משקאות שימורים, מוצרי חלב, תרופות, קלטות ותעשיות מוצרים אחרות.


Obter o preço mais recente? Responderemos o mais breve possível (dentro de 12 horas)
This field is required
This field is required
Required and valid email address
This field is required
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.